رفتن به محتوای اصلی
۱۱ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم:

دولت از احیای بافت فرسوده حمایت می‌کند / استفاده از ظرفیت اسکان در منطقه خاکفرج

مطلب بدون عنوان 2139
معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم گفت: صندوقی در بحث بافت فرسوده برای مساعدت و اخذ وام در نظر گرفته شده است که شهروندان می‌توانند با مساعدت این صندوق نسبت به نوسازی املاک خود اقدام کنند.

به گزارش شهرنیوز، ابوالقاسم مقیمی  در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و برای گفتگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خیابان امام موسی صدر برگزار شد؛ اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی کاملی برای ما مسئولان هستند، این دو شهید در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نبودند و در یک‌کلام در راستای رضای خداوند متعال و حل مشکلات مردم گام برمی‌داشتند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که توسط اهالی این منطقه بیان شد عمدتاً در خصوص فاضلاب بود که باید راهکارهای لازم برای اجرایی‌شدن آن در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار قم خاطرنشان کرد: در بحث بافت فرسوده صندوقی برای مساعدت و اخذ وام برای تخریب و نوسازی بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده است که شهروندان می‌توانند با مساعدت این صندوق نسبت به نوسازی بافت‌های فرسوده اقدام کنند.

مقیمی در مورد استفاده از ظرفیت میهمان‌پذیری و اسکان در منطقه خاکفرج، گفت: با توجه به نزدیکی منطقه خاکفرج به حرم مطهر و منطقه چهار مردان و محله آبشار، منطقه خاکفرج می‌تواند از این فرصت استفاده کند.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/PaNe